martes, 29 de diciembre de 2009

Recitació.


L'Imma ens va demanar que ens aprenguèssim un text, conte, poema o monòleg, perquè davant de la classe, havíem de recitar-lo, es a dir, posar en pràctica tots els consells que ens donava el llibre Com parlar bé en públic, que havíem llegit anteriorment.

Jo vaig escollir el conte dels Tres porquets, perquè era un dels meus contes preferits quan era petit, i llavors hem vaig posar com a repte que la gent pogués tornar a la infància. M'explicaré millor, el conte en sí és simple, no té cap complicació, des del vocabulari fins l'estructura i contingut. Però es un conte que quan érem petits ens feia força gràcia, i ens ho passàvem bé escoltant-lo. Vaig voler que la classe s'ho passés bé escoltant-lo, sentint-me recitant-lo, i penso que un cop hem vaig alliberar dels nervis, tot va anar més fluid, gràcies a la confiança i el bon rotllo que la gent desprenia.

En definitiva, vaig sortir content després d'haver recitat el conte, ja que la gent hem feia comentaris positius, i després de veure de nou el vídeo, no em va desagradar. Però no tot estava bé, sinó pel que fa la meva vocalització, no va ser del tot bona. En alguns trams del text havia de repetir diverses vegades alguna paraula o frase, però en comparació amb el principi de curs està força bé la millora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario